مرکز فروش یونیت دندانپزشکی آلمانی

افزایش فروش در مرکز تجهیزات دندانپزشکی کشور به علت کیفیت بالای یونیت های آلمانی بوده است.
یونیت های آلمانی موجود در این مرکز از برند ریتر است که این شرکت نمایندگی خود را به مجموعه ما داده زیرا افزایش حجم مشتری های ما برای این شرکت غیر قابل باور بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البته در سالهای اخیر برندهای داخلی هم کیفیت کار خود را بالا آورده اند و با نمونه های خارجی تا حدودی رقابت دارند.

در آینده با بسترسازی مناسب امکان صادرات تجهیزات دندانپزشکی را هم تجربه خواهیم کرد.

فروش یونیت دندانپزشکی

شما مشتریان عزیز برای خرید یونیت های دندانپزشکی با قیمت مناسب میتوانید با این مجموعه همراه شوید.
همان طور که می دانید، شرکت ریتر فقط تولید کننده یونیت های دندانپزشکی در آلمان نیست، بلکه قطب صنعت آلمان را نیز به دوش می کشد و در زمینه تولید دستگاه های صنعتی از برند های فعال جهان است.

مرکز فروش یونیت دندانپزشکی

مرکز فروش یونیت مجموعه دنتالز، ارائه‌دهنده انواع تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر یونیت دندانپزشکی، مته، دریل، کراشوار، کارپول و نیز … است. این مجموعه با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی این تجهیزات با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، همواره در پی جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

یکی از اهداف مجموعه افزایش اطلاعات عمومی و آشنا کردن بازدیدکنندگان با تجهیزات دندانپزشکی است. چرا که امروزه بدون شناخت کافی و تبادل اطلاعات، امکان سفارش محصولات میسر نیست.

در همین راستا، مجموعه دنتالز سعی می‌نماید در صفحات مختلف وبسایت خود، ضمن پاسخ به سوالات مختلفی همچون “کارپول دندانپزشکی چیست وچه کاربردی دارد؟” یا “انواع دریل دندانپزشکی بر چه اساسی تقسیم بندی می شوند و قیمت آنها تابع چه فاکتورهایی است؟” و امثال آن، علاوه بر ارائه اطلاعات مفید در خصوص هر یک از تجهیزات دندانپزشکی، به صورت آنلاین، این تجهیزات را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، عرضه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتردر باره جزئیات محصولات ما، فرم مشاوره و فروش را به درستی تکمیل و ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

23

  1. با سلام و خسته نباشید .یونیت دندانپزشکی توسط شرکت های و کشورهای توسعه یافته ای مثل کره و ژاپن و المان ساخته میشه .همیشه صنعت کشور آلمان سر زبون ها بوده و هست چون از قطعات بسیار با کیفیت و تکنولوژی ساخت بالایی استفاده میشه و این محصولات دارای عمر مفید و بالایی دارن .به همین خاطر خیلی از دندانپزشکان از محصولات یونیت آلمانی استقبال می کنند

  2. با عرض سلام و خسته نباشید و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ممنون از مجموعه غنی و پر تلاش شما که همیشه سعی در برآورده کردن نیازهای مردم دارن به امید موفقیت های چشمگیر در زمینه کسب و کار

  3. سلام خسته نباشید همین که این محصول آلمانی هستش دیگه حرفی نمی مونه دیگه تکنولوژی ای قوی تر از آلمان هست؟ انشالا که پرسود باشید

  4. سلام من مطب دندان پزشکی دارم ایا دستگاه یونیت دندانپزشکی شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.قیمت روز ان به چه صورت میباشد؟با تشکر.

    • سلام وقت بخیر مهدی عزیز
      بله یونیت های دندانپزشکی و تجهیزات ارائه شده با گارانتی و خدمات پس از فروش خدمت شما عزضه میشن
      جهت دریافت قیمت و مشاوره و خرید میتونید با کارشناسان تجاری ما تماس بگیرید

  5. مجموعه دنتالز، ارائه‌دهنده انواع تجهیزات دندانپزشکی مثل یونیت دندانپزشکی، مته، دریل، کراشوار، کارپول و … است. این مجموعه با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی این تجهیزات با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، همواره در پی جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

  6. با سلام قیمت یونیت تون چنده و شامل گارانتی میشه یانه؟ قطعات اون در صورت خرابی به راحتی پیدا میشه؟

    • با سلام و احترام خدمت شما خانم اسدی
      تمامی تجهیزات و دستگاه های ارائه شده با گارانتیو خدمات پی از فروش خدمت شما ارائه میشن

  7. سلام روز بخیر
    یونیت دندانپزشکی آلمانی وتمام تجهیزات دندانپزشکی مجموعه دنتالز دارای بهترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشدبه تمام دندانپزشک های محترم پیشنهاد میکنم از بهترین تجهیزات این مجموعه خود را بی نصیب نکنند.

  8. سلام وقت بخیر و خسته نباشید.یونیت دندانپزشکی آلمانی واقعا بینظیره
    دقیقا درسته این
    شرکت ریتر فقط تولید کننده یونیت های دندانپزشکی در آلمان نیست بلکه قطب صنعت آلمان رو داره و در زمینه تولید دستگاه های صنعتی از فعالین هست.

  9. با سلام و خسته نباشید خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان در مجموعه ی موفق دنتالز. یونیت های آلمانی برند ریتر موجود در مرکز شما از جمله بهترین یونیت های جهانی هست و این موضوع که این شرکت نمایندگی انحصاری خودش رو به مجموعه ی شما داده گواهِ بر موفقیت شما در فروش هست. با تشکر از شما و با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون در کسب و کار. پیروز و سربلند باشید.

  10. سلام وبا احترام .این یونیتهای دندانپزشکی خیلی با کیفیت وازجنس عالی بکار برده شده وکار کردن باهاش خیلی راحته

  11. با سلام. این یونولیت های آلمانی گارانتی دارند؟ در صورت خرابی تکنسین و قطعات برای تعمیر در ایران دارند؟

    • با سلام و احترام خدمت شما خانم سرافراز
      بله یونیت های مورد نظرتون گرانتی دارند و تکنسین ها و قطعات لازم برای تعمیر هم در دسترس هستند

  12. یونیت دندانپزشکی خیلی‌وسیله مهمی در دندان پزشکی هست و جالبه ظاهرشم خیلی مهمه چون طرف وقتی میره دندان پزشکی اولین چیزی که میبینه یونیت دندان پزشکیه ظاهر شیک و مناسب باعث جذب طرف میشه و همیشه قیمت بالا نشان دهنده کیفیت خوب نیست و میشه با این قیمتی که شما عرضه میکنید یه یونیت خوب داشت با اینکه خیلی بالا نیست و امکانات و اپشن های مختلفی باید داشته باشه و استانداردهای لازم رو هم باید داشته باشه

  13. باسلام مجموعه دنتالز یونیت دندانپزشکی آلمانی جنس آلمانی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده به خاطر همین مشتریان زیادی دارد

  14. با سلام و درود بر شما. من دندان پزشک هستم و از این محصول سفارش دادم. قیمتی که دادید نسبت به بازار واقعا عالی است.

  15. سلام و عرض ادب
    واقعا کیفیت محصولتون عالی است
    من از شما برای دامادمون خرید کردم چون دانشجوی ایتالیا بود و مطبش اومد اینجا زد بعنوان هدیه از شما براش یونیت خریدم و خیلی زیاد راضی است میگه عالیه
    تشکر میکنم از شما

  16. سلام
    من فارغ التحصیل رشته داندان پزشکی هستم و برای مطبم باید تجهیزات دندانپزشکی بخرم ولی نیاز به مشاوره اساسی دارم آیا امکان مشاوره برای خرید محصولات دندانپزشکیتون هست ؟
    مچکرم

    • با سلام و احترام خدمت شما بنیامین عزیز
      بله شما میتویند جهت مشاوره و خرید با مشاورین ما در ارتباط باشید

    • سلام، لطفا برای هر یک از تجهیزات درخواستی فرم مربوطه را پر کنید تا با شما ارتباط بگیریم.

  17. یک سلام و خدا قوت خدمت تمامی عوامل این مجموعه قدرتمند
    بخصوص جناب آقای تابش
    من و رفیقم برای مطب هامون واقعا مشکل خرید تجهیزات دندانپزشکی داشتیم که با راهنمایی و مشاوره حضرت عالی تمامی تجهیزات لازم دندانپزشکی خریدم از خودتون
    و واقعا کیفیتشون حرف اول رو میزنه و جفتمون راضی هستیم
    به بقیه دندان پزشک ها هم توصیه میکنم از مجموعه قدرتمند آقای تابش خرید کنند
    یا حق

  18. با سلام و خسته نباشید
    بله کاملا درسته آلمان به عنوان موتور محرک اروپا شناخته میشهو طبیعی هم هست که تجهیزات بسیار با کیفیتی رو از این کشور شاهد باشیم و البته شرکت ریتر که شرکت شناخته شده ای در زمینه تجهیزات دندانپزشکی هست هم بصورت فعالی در حال تولید هستش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما