قیمت دریل دندانپزشکی درجه یک

آیا انواع دریل دندانپزشکی را می شناسید؟ انواع دریل دندانپزشکی بر چه اساسی تقسیم بندی می شوند و قیمت آنها تابع چه فاکتورهایی است؟ کارپول دندانپزشکی چیست وچه کاربردی دارد؟
برای پاسخ به دو سوال اول با ما در ادامه‌ی این مقاله، همراه باشید. اما برای پاسخ به سوال آخر، بهتر است به صفحه مربوطه مراجعه نمائید تا به صورت تخصصی، به اطلاعات مربوط به کارپول دندانپزشکی دست یابید.
بدون در نظر گرفتن اینکه شما چقدر نسبت به حفظ و رعایت بهداشت فردی خود بویژه بهداشت دهان و دندان هایتان سخت گیر بوده اید، امکان ندارد که در طول زندگی خود هیچگونه پوسیدگی دندان را تجربه نکرده باشید یا در آینده به آن مبتلا نشوید.
یک تغییر بسیار کوچک در مقدار شکر مصرفی یا میزان تولید بزاق، می تواند میزان باکتریهای موجود در دهان را به صورت وحشتناکی افزایش دهد. به همین علت در پی پوسیدگی دندان ناشی از وجود این باکتریها، شما مجبور میشوید که حداقل یکبار هم که شده، در طول حیات خود، به دندانپزشک مراجعه کرده و پر کردن دندان را تجربه کنید.
عملیات پر کردن دندان به منظور تراشیدن و برداشتن پوسیدگیها و پر کردن حفره ایجاد شده توسط آنها، با موادی همچون آمالگام، کامپوزیت، پرسلن و … انجام میشود. هدف از این امر جلوگیری از نفوذ بیشتر باکتریها به درون دندان و جلوگیری از ایجاد آسیب دیدگی بیشتر و عمیق تر دندانها می باشد.
اولین مرحله در پر کردن دندان که تراشیدن پوسیدگیها می باشد، به کمک یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزارهای دندانپزشکی به نام” توربین یا دریل دندانپزشکی” انجام می شود.
در اینجا می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که انواع دریل دندانپزشکی بر چه اساسی تقسیم بندی می شوند و قیمت آنها تابع چه فاکتورهایی است؟
دریل های دندانپزشکی عملکردی درست شبیه به دریل های صنعتی دارند و برای سوراخ کردن و تراشیدن دندان ها به کار میروند. دریل های دندانپزشکی از دسته ابزار چرخنده دندانپزشکی هستند که با سرعت بالا کار میکنند و بر اساس نحوه عملکرد، ساختار، نوع سیستم چرخنده، کیفیت، برند تجاری و کشور سازنده با انواع مختلفی ارائه می شوند.
روشن است که انواع مختلف دریل دندانپزشکی با در نظر گرفتن پارامترهای مذکور با قیمتهای بسیار متفاوتی عرضه می شوند و البته با توجه به اینکه از چه منبعی تهیه شوند نیز قیمت خرید و فروش آنها تفاوت های زیادی دارد.

10

  1. سلام. نوسانات قیمت ارز در چند وقت اخیر، چه مقدار بر روی قیمت دریل های دندانپزشکی اثرگذار بوده ؟ آیا امکان ارائه لیست ثابتی از قیمت ها از طرف مجموعه دنتالز وجود دارد؟

    • با سلام و وقتتون بخیر
      شما میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماسی که توی سایت درج شده تماس و پاسخ سوالاتتون رو بگیرین
      موفق باشید

  2. سلام. قیمت ارز در چند وقت اخیر، چه مقدار بر روی قیمت دریل های دندانپزشکی بالارفته اماکیفیت خیلی خوبی دارد

  3. با سلام و خسته نباشید آیا قیمت مناسب و کیفیت لازم رو داره برای دندون پزشکی میخواستم

    • با سلام و وقت بخیر خدمت شما آرتین عزیز
      بله یونیت ها و تجهیزات دندانپزشکی ارائه شده بصورت تضمینی با خدمات پس از فروش خدمت مشتریان و خریداران عرضه میشوند.

  4. با سلام و خسته نباشید
    من قبلا از سایت شما خرید کردم اما الان می خواستم دوباره سفارش بدم خیلی قیمت تغییر کرده البته به خاطر نوسانات دلار می تونه باشه

  5. با عرض سلام و خسته نباشید ،سوال داشتم که این دریل دندان پزشکی ساخت کشور خودمون هست ؟و اینکه خدمات پس از فروش هم دارد؟ممنون بابت پاسخگویی

    • با سلام و احترام خدمت شما خانم امیدیان
      خدمات پس از فروش بله وجود داره
      در خصوص سوالات تون میتویند با مشاورین تجاری ما در ارتباط باشید

  6. سلام وقت شما بخیر برای خرید دریل دندانپزشکی از مجموعه شما چه کاری باید انجام داد و لیست قیمت رو هم اگر که امکانش هست برای من بفرستید ممنون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما