قیمت جدید اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری در بازار

قیمت جدید اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری در بازار به کیفیت و هم چنین نوع استانداردهای رعایت شده در این محصول بستگی دارد، البته کیفیت قطعات و متریال بکار رفته برای ساخت. هزینه های تولید و دستمزد نیروی انسانی فعال در زمینه تولید و حمل و نقل از عوامل موثر در تعیین قیمت های به روز و حدید این کالا است. قیمت جدید این محصول از طریق مراکز تولیدی آن و هم چنین از طریق دفاتر پخش و فروش قابل استعلام و بررسی می باشد.

قیمت جدید اتوکلاو دندانپزشکی 22 لیتری در بازار

اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری چیست؟

اتوکلاو دندانپزشکی 22 لیتری چیست؟ اتوکلاو دندانپزشکی دیجیتال ۲۲ لیتری در واقع محصولی می باشد که برای استریل نمود و ضد عفونی کردن تجهیزات دندان پزشکی در کلینیک های مربوطه و در درمانگاه ها کاربرد دارد.

این محصول از دما و فشار پایین و برنامه ریزی شده جهت استریل و ضدعفونی کردن تجهیزات مربوطه استفاده می کند، نکته مهم در مورد این دستگاه ظرفیت محدودآن می باشد که ظرفیت ۲۲ لیتری بیان شده نشانگر این موضوع است که هر وسیله و تجهیزاتی بزرگتر از ابعاد مشخص و استاندارد در این اتوکلاو جای نمی گیرد.

نکته بعدی در مورد این تجهیزات این است که دما و فشار ایجاد شده توسط این محصول موجب می شود که هر وسیله در آن قابل استریل نباشد زیرا بعضی تجهیزات در برابر دما و فشار ایجاد شده توسط این محصول مقاومت ندارد.

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که اتوکلاو دیجیتال از انواع این محصول به شمار می آید، که قابلیت تنظیم دما و فشار بخار را به صورت کنترلی و دیجیتال دارا می باشد.

این کالا هم چنین دارای کنترل کالیبراسیون می باشد تا با کالیبره نمودن این دستگاه میزان عمل استریل شدن قابل تنظیم باشد. این کالا دارای شیر اطمینان نیز می باشد که در صورت بالا رفتن فشار از میزان مشخص میزان فشار قابل تنظیم و کاهش باشد.

دارای زنگ هشدار نیز می باشد که در صورتی تجهیزاتی استریل و تمیز نشد این زنگ به صدا در آمده و شرایط را هشدار بدهد.

سفارش عمده اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری

سفارش عمده اتوکلاو دندانپزشکی 22 لیتری سفارش اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری به صورت عمده می بایست به صورت مستقیم از طریق مراکز تولیدی این محصول انجام شود زیرا با سفارش مستقیم خریداران م توانند از تخفیفات ویژه در زمان خرید بهره مند شوند و محصولی با کیفیت و استاندارد را تهیه نمایند.

البته دفاتر پخش و فروش این تجهیزات از دیگر مکان های فعال در زمینه سفارش عمده اتوکلاو می باشد، این دفاتر دارای وب سایت های اینترنتی فعال در زمینه فروش می باسند و از این طریق خریداران می توانند سفارش عمده اتوکلاو دندانپزشکی ۲۲ لیتری را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما