فروش ویژه سرساکشن دندانپزشکی

قیمت فروش عمده سرساکشن ها چگونه محاسبه می گردد؟ آیا قیمت سرساکشن های یکبار مصرف مناسب است؟ سرساکشن دندانپزشکی خوب را با قیمت ویژه از کدام مرکز تهیه نماییم؟
یکی از ابزار هایی که در دندانپزشکی بطور مستقیم با دهان بیمار تماس دارد، دستگاه ساکشن می باشد. کاربرد این دستگاه خارج نمودن بزاق و مواد ترمیم دندان می باشد. بنابراین باید سرساکشن هایی در دندانپزشکی مورد استفاده بیماران مختلف قرار گیرند که ضد عفونی باشند. تکنولوژی جدید دندانپزشکی این مسئله را مورد توجه قرار داده و سرساکشن های یکبار مصرف تولید گشته اند. چون رعایت بهداشت و ایمنی تجهیزات دندانپزشکی از حیث انتقال بیماری ها بسیار مهم می باشد، وجود سرساکشن های یکبار مصرف ایده ای بود که مورد استقبال قرار گرفت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سرساکشن های دندانپزشکی یکبار مصرف

سرساکشن های دندانپزشکی که یکبار مصرف می باشند از جنس پی وی سی بوده و از مواد غیر سمی شفاف ساخته می شوند. در طراحی این سرساکشن ها تکنولوژی سر ثابت و نوک نرم لحاظ شده است. نوک نرم سرساکشن موجب جلوگیری از آسیب به دهان می گردد. این سرساکشن های یکبار مصرف در برند های ایتالیایی و ایرانی موجود می باشند که تنوع رنگ های بسیار شفاف و زیبا از ویژگی های آنهاست.
بهترین سرساکشن های دندانپزشکی در بسته بندی های مناسب، با قیمت ویژه برای فروش عرضه می شوند. کلیه تجهیزات دندانپزشکی را ازاین مرکز دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما