فروش آمالگاماتور دندانپزشکی فیروز دنتال

کاربرد و ویژگی های یک دستگاه آماگاماتور دندانپزشکی چه می تواند باشد؟ آیا از قابلیت های آمالگاماتور دندانپزشکی فیروز دنتال اطلاعاتی دارید؟ قیمت فروش دستگاه آمالگاماتور دندانپزشکی ایرانی چند است؟
یک دستگاه آمالگاماتور براحتی می تواند به کمک دندانپزشکان آمده و ماده آمالگام را برای ترمیم دندان ها آماده سازد. بنابراین یکی از تجهیزاتی که در یک مطب دندانپزشکی باید آن را خریداری نمود و در واقع از تجهیزات و دستگاه های ضروری می باشد، دستگاه آمالگاماتور است.
در خرید دستگاه آمالگاماتور دندانپزشکی یک سری از موارد باید مورد توجه قرار گرفته تا انتخاب درستی انجام گیرد. برای نمونه بی صدا و کم صدا بودن دستگاه آمالگاماتور از آپشن های مورد نظر می باشد که در برند های پیشرفته این مسئله مورد دقت کامل قرار گرفته است. همچنین انواع جدید آمالگاماتور ها دیجیتالی بوده و کاربرد بسیار آسانی دارند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دستگاه آمالگاماتور فیروز دنتال

فیروز دنتال یکی از برند های بسیار محبوب ایرانی در تولید تجهیزات دندانپزشکی بسیار باکیفیت می باشد که نمونه تجهیزات تولید شده توسط این شرکت قابل رقابت با انواع وارداتی است.
در بین انواع دستگاه های فیروز دنتال، نمونه ای از دستگاه آمالگاماتور کپسولی را می توان مشاهده نمود. از مشخصات کلی این دستگاه به موارد زیر اشاره می نماییم:

  • دارای عملکرد آسان و بی صدا
  • مجهز به دوشاخه فلزی
  • قابلیت انتخاب دو سرعتدارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

فروش دستگاه آمالگاماتور دندانپزشکی فیروز دنتال و دیگر برند ها با بهترین شرایط انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما