شرکت های تولید سرسوزن تزریق دندانپزشکی ایرانی

آیا شرکت های تولید کننده سرسوزن دندانپزشکی ایرانی را میشناسید ؟
آیا میدانید سرسوزن دندانپزشکی یکی از پر مصرف ترین محصولات دندانپزشکی است که با تولید آن در داخل کشور ، نیاز به واردات آن به داخل کشور به شدت کاهش میابد ؟
بعضی از شرکتهای که در زمینه تولید محصولات یکبار مصرف پزشکی و دندانپزشکی فعالیت دارند به طور مشخص و عمده در داخل کشور سرسوزن دندانپزشکی تولید میکنند که این تولیدات مطابق با استاندارد های بین المللی و ملی ساخته میشوند و از جهت معیارهای کیفی با تولیدات مشابه خارجی کاملا قابل رقابت هستند .
سرسوزن های دندانپزشکی دراندازه های بلند وکوتاه ودر گیجهای متفاوت مورد نیاز ، دراین شرکتها تولید می شوند .
از این دسته شرکتها میتوان شرکت های تولید کننده سرسوزن های دندانپزشکی سها ،سرسوزنهای نیک رهنما کار NRK و سرسوزن های آوا را نام برد که در عرصه تولید محصولات پزشکی ودندانپزشکی فعالیت دارند.
در تهیه این دسته از سرسوزن های دندانپزشکی داخلی تمام معیارهای کیفی لازم در حد امکان در نظر گرفته شده ؛ از این جمله میتوان به میزان تراش استاندارد دو طرف سر سوزنها که باعث تیزترشدن سوزن میشود نام برد ، که نقش ویژه ای در کاهش درد ناشی از تزریق ماده بی حسی در لثه دارند .
باتوجه به لزوم حمایت از تولیدات داخلی وتولید کنندگان داخل کشور به کار بردن سرسوزنهای تزریق دندانپزشکی ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما