شرکت توزیع اتوکلاو دندانپزشکی فیروز طب زمان

اتوکلاو های فیروز طب زمان در چه سایز هایی تولید گشته اند؟ در خصوص قابلیت های اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی برند فیروز طب زمان چه می دانید؟ کدام شرکت ها توزیع انواع اتوکلاو ایرانی را بر عهده دارند؟
اتوکلاو هایی که در دندانپزشکی جهت استریلیزه نمودن ابزار ها مورد استفاده قرار می گیرند از نوع رومیزی و در حجم ها متفوتی هستند. همانطور که ابزار ها و تجهیزاتی مثل یونیت در مطب دندانپزشکی، قلب مطب نام گرفته اند، اتوکلاو ها هم برای پیشگیری از بیماری های متععد عفونی بسیار اهمیت دارند.
اتوکلاو فیروز طب زمان یکی از برند های ایرانی ساخت اتوکلاو می باش که اتوکلاو های رومیزی دندانپزشکی را در حجم های متعددی تولید می کند. این سایز اتوکلاو ها بر حسب مراجعه کنندگان در یک مطب دندانپزشکی می توانند در اندازه های کوچک و یا بزرگ خریداری گردند.

قابلیت های اتوکلاو دندانپزشکی فیروز طب زمان

برند فیروز طب زمان در تولید اتوکلاو های دندانپزشکی دارای تأییدیه سازمان بهداشت بوده و در دو دمای کاری مختلف قابل تنظیم می باشد. همچنین با وجود سیکل پریون در این اتوکلاو ها، انواع ویروس های خطرناک را می توان نابود نمود.
از دیگر تجهیزات اتوکلاو ایرانی فیروز طب زمان، مجهز بودن به پرینتر و صفحه نمایشگر ال سی دی برای نمایش عملکر دستگاه اتوکلاو دندانپشکی می باشد.
قیمت این دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی نسبت به انواع وارداتی آن با وجود کیفیت بسیار بروز دستگاه، مناسب و ارزان می باشند. این شرکت توزیع انواع تجهیزات دندانپزشکی با قیمت استثنایی را بر عهده گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما