سایت قیمت مینی یونیت دندانپزشکی دنتوس

ویژگی های مینی یونیت دندانپزشکی دنتوس چیست؟ انواع مدل های مینی یونیت های دنتوس کدامند؟ برند دنتوس در ساخت تجهیزات دندانپزشکی تا چه حد موفق بوده است؟
تجهیزات دندانپزشکی شامل لوازم مصرفی و دستگاه های دندانپزشکی می باشند. یونیت ها، مینی یونیت ها، دستگاه اتوکلاو، صندلی های مخصوص، دستگاه پلیچینگ، ابزار های دندانپزشکی و … همگی در یک مطب دندانپزشکی دیده می شوند. از آنجا که بهداشت در دندانپزشکی ها بسیار مورد توجه بوده و تمیز بودن دستگاه ها و شیک بودن آنها در تداعی این مسئله بسیار تأثیرگذار می باشد، دندان پزشکان برای رضایت مشتریان در انتخاب و دیزاین مطب خود وسواس بیشتری نشان می دهند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یونیت و مینی یونیت دندانپزشکی دنتوس

دنتوس یک برند ایرانی در ساخت و طراحی تجهیزات دندانپزشکی می باشد که نامی آشنا در این عرصه است. برند دنتوس با سال ها فعالیت در زمینه ساخت یونیت های بسیار مجهز دندانپزشکی کیفیت و راحتی بیمار و پزشک را توأمان در نظر گرفته است. طراحی های بسیار شیک متخصصان این شرکت جلوه بسیار زیبایی به مطب های دندانپزشکی که از محصولات این برند استفاده می کنند، داده است.
مینی یونیت دنتوس از جمله تجهیزات دندانپزشکی این برند هستند که در انواع بدون کمپرسور و همراه با کمپرسور عرضه شده اند. این مینی یونیت ها جهت حمل و نقل راحت تر در مطب های دندانپزشکی و بیمارستان ها به چرخ هایی مجهز گشته اند. از مزیت های دیگر مینی یونیت های دنتوس طراحی بسیار شیک آنها در مقایسه با انواع وارداتی و همچنین کیفیت بسیار مطلوب قطعات تشکیل دهنده را می توان ذکر نمود.
از برتری های این برند در ساخت مینی یونیت تجهیز نمودن آن به جرمگیر و لایت کیور می باشد. مینی یونیت دندانپزشکی دنتوس دندانپزشکی از سیستم مخزن آب استریل برخوردار است و گزینه انتخابی بسیار مناسبی برای دندانپزشکان عزیز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما