خرید سفارشی اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B رومیزی

خرید سفارشی اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B می بایست به صورت مستقیم از مراکز و کارگاه های تولیدی این تجهیزات دندان پزشکی انجام شود.
البته خرید سفارشی این محصول از طریق دفاتر پخش و فروش این محصول در اقصی نقاط ایران قابل انجام می باشد، که از در دسترس ترین مراکز فروش در زمینه عرضه این کالا می باشد.

خرید سفارشی اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B رومیزی

مشخصات فنی اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B درب برقی

مشخصات فنی اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B درب برقی اتوکلاو درب برقی کلاس B دندانپزشکی در واقع محصولی می باشد که برای استریل نمود و ضد عفونی کردن تجهیزات دندانپزشکی در کلینیک های مربوطه و در درمانگاه ها کاربرد دارد، این محصول از دما و فشار پایین و برنامه ریزی شده جهت استریل و ضدعفونی کردن تجهیزات مربوطه استفاده می کند، نکته مهم در مورد این دستگاه ظرفیت محدود آن می باشد که ظرفیت ۲۲ لیتری بیان شده نشانگر این موضوع است که هر وسیله و تجهیزاتی بزرگتر از ابعاد مشخص و استاندارد در این اتوکلاو جای نمی گیرد.

نکته بعدی در مورد این تجهیزات این است که دما و فشار ایجاد شده توسط این محصول موجب می شود که هر وسیله در آن قابل استریل نباشد زیرا بعضی تجهیزات در برابر دما و فشار ایجاد شده توسط این محصول مقاومت ندارد.

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که اتوکلاو دیجیتال از انواع این محصول به شمار می آید، که قابلیت تنظیم دما و فشار بخار را به صورت کنترلی و دیجیتال دارا می باشد، این کالا همچنین دارای کنترل کالیبراسیون می باشد تا با کالیبره نمودن این دستگاه میزان عمل استریل شدن قابل تنظیم باشد. این کالا دارای شیر اطمینان نیز می باشد که در صورت بالا رفتن فشار از میزان مشخص میزان فشار قابل تنظیم و کاهش باشد.

دارای زنگ هشدار نیز می باشد که در صورتی تجهیزاتی استریل و تمیز نشد این زنگ به صدا درآمده و شرایط را هشدار بدهد. این محصول دارای درب برقی می باشد که به صورت خودکار و با فشردن دکمه مخصوص آن درب باز و بسته می شود، اتوکلاو کلاس B توانایی استریل نمودن انواع ابزار که دارای پوشش یا بدون پوشش هستند را دارا می باشند، و قابلیت ایجاد خلا را به کمک پمپ مخصوص ایجاد خلا را نیز دارند.

بازار عرضه اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B در تهران

بازار عرضه اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B در تهران بازار اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B در تهران شامل دفاتر پخش و فروش مستقر در شهر تهران می باشد که کالایی با کیفیت را با قیمتی مناسب در بین خریداران عرضه می کنند، البته پایگاه های اینترنتی فروش این محصول نیز بازار فروش این محصول را پوشش می دهد و از طریق باربری های خود قابلیت ارسال این محصول را به درب محل زندگی خریدار دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما