خرید بهترین سرسوزن تزریق دندانپزشکی

کیفیت سرسوزن تزریق دندانپزشکی از چه معیارهایی تبعیت میکند؟
برای تهیه و خرید بهترین سرسوزن باید به چه مواردی توجه کرد؟
کیفیت بالای سرسوزن دندانپزشکی چه ارتباطی با درد دندان و درد در هنگام تزریق ماده بی حسی دارد؟
چرا برای درمان دندان نیاز به تزریق ماده بی حسی وجود دارد؟
اغلب افراد حداقل یکبار در طول زندگی خود درد دندان را تجربه میکنند و همه مبتلایان اذعان دارند که درد دندان یکی از بدترین دردهایی است که انسان میتواند تجربه کند. به وضوح دردهای ناحیه سر وصورت از مختل کننده ترین وشدید ترین دردها نسبت به دردهای ایجاد شده در سایر نقاط بدن هستند. آیا میدانید علت چیست؟
نورونهای حسی از سر و صورت به طور مستقیم در ارتباط با مراکز سیگنالینگ در مغز هستند در صورتیکه نورونهای سایر بخشهای بدن به طور غیر مستقیم با این مرکز ارتباط برقرار میکنند.
سیگنالهای درد از ناحیه سر و صورت توسط نورونهای حسی مختلفی نسبت به سایر بخشهای بدن به مغز فرستاده میشوند؛ در واقع این سیگنالها در سر از طریق دو دسته نورون مختلف حسی صادر میشوند، مطابق آخرین نتایج تحقیقات دانشمندان این عامل میتواند علت حساسیت بیشتر نورونهای سر نسبت به نورونهای سایر قسمتهای بدن باشد، لذا روشن است که هر عامل محرک درد در ناحیه سر و صورت درد شدید تر و غیر قابل تحمل تری نسبت به سایر نقاط بدن ایجاد میکند.
با توجه به مطالب فوق همانگونه که درد دندانها که عموما ناشی از عفونت، پوسیدگی و یا سایر ناراحتیهای دندانی هستند به شدت بیماران را آزار میدهد؛ درد ناشی از تزریق هم اگر برای بیماران بیشتر از درد دندان نباشد کمتر نیست، اما با توجه به اینکه کار روی دندان آسیب دیده درد بسیار شدیدتری از درد ناشی از تزریق ماده بی حسی را برای بیمار ایجاد میکند؛ تا جاییکه امکان ادامه درمان را غیر ممکن میسازد، لذا بی حس کردن لثه و فک با تزریق ماده بی حسی به روند درمان دندان کمک شایانی میکند.
در این شرایط استفاده از سرسوزن مناسب با کیفیت عالی که کمترین درد را در زمان تزریق ماده بی حسی برای بیمار به همراه داشته باشد و همچنین موجبات یک تزریق مطلوب راایجاد کند، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
انتخاب سرسوزن خوب کمک شایانی به کاهش درد بیمار در هنگام تزریق میکند و همچنین موفقیت آمیز بودن تزریق را برای یک بی حسی مطلوب ممکن میسازد. از جمله ویژگیهای سرسوزن دندانپزشکی خوب میزان تیز بودن دو سر کانولای مورد استفاده میباشد که اغلب با تراش مناسب دو طرفه کانولا با دیواره نازک این نیاز تأمین میشود، در ضمن معیار مهم دیگر در کیفیت سر سوزن پوشش سیلیکونی آن است که به کاهش درد و سوزش هنگام تزریق کمک شایانی میکند.
امکان اتصال آسان بر روی انواع سرنگ، جنس فلز به کار رفته درساخت سوزن و ماده به کار رفته در سترون کردن سرسوزنها نیز از فاکتورهای مهم در تشخیص کیفیت سرسوزنها برای انتخاب بهترین آنهاست.
بنابراین انتخاب سرسوزن مناسب تزریق با بهترین کیفیت یکی از مراحل مهم درمان در دندانپزشکی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.