خرید انواع اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

خرید انواع اتوکلاو به صورت حضوری و غیر حضوری، با گارانتی از شرکت های معتبر و خدمات پس از فروش، با ارسال سریع به تمام نقاط کشور از نیاز های اکثر مراکز پزشکی و دندانپزشکی و خدماتی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع دستگاه های اتوکلاو به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرند؟
انواع اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی را چگونه می توان تهیه کرد؟

کاربرد اتوکلاو چیست؟

یکی از مهمترین تجهیزات در مراکز درمانی وآزمایشگاهی ودندانپزشکی اتوکلاو می باشد.
این وسیله برای سترون کردن تجهیزات بیمارستانی و مطب های دندانپزشکی، مایعات، ایمن سازی مواد و وسایل برای کاهش میزان میکروب از جمله اقلام یک بار مصرف مانند لوله های نمونه برداری پلاستیکی و صفحات کشت و اقلام قابل تمیز کردن برای استفاده مجدد مانند ظروف شیشه ای و فیلترها همچنین سترون کردن ظروف و تجهیزات شیشه ای به کار می رود.
اتوکلاوها در سه کلاس N, S و B ارائه می شوند که کلاسB برای استریل کردن تمام موارد قابل اتوکلاو کاربرد دارد و در دندانپزشکی نیز ازکلاس B اتوکلاو استفاده می شود.

اتوکلاو های کلاس B با پمپ مکش قوی چندین مرحله با ایجاد خلاء  و ایجاد بخار داغ و ایجاد فشار بالا تا عمق منسوجات و وسایل فرو رفته و آن را استریل می نماید.

کاربرد اتوکلاو چیست؟

اتوکلاو های کلاس N , S   بیشتر برای کاربردهای جزئی تر و استریل کردن وسایل بدون خلل و فرج مناسب اند و قیمت پایین تری دارند ولی برای استریل کردن مطمئن وسایل و …. توصیه می کنیم از اتوکلاو های  کلاس B استفاده نمایید.

البته در نگهداری و سرویس این اتوکلاو ها دقت کافی را به عمل آورید تا همواره با حداکثر کارایی کار کنند.

شرکتهای مختلفی در ایران در حال تولید انواع اتوکلاو می باشند که از این جمله می توان به شرکت فراز مهر، فخر سینا، پارس دنتال، آروند فن پارس، ایرانیان طب زعیم، فیروز طب زمان و شرکتهای دیگر اشاره کرد.
انواع اتوکلاودندانپزشکی ایرانی را می توان از طریق مراجعه حضوری به بازارهای دندانپزشکی و همچنین با صرف زمانی بسیار کوتاه وسهولت بیشتر از طریق اینترنت انتخاب وخریداری نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما