خرید اتوکلاو کلاس B با کیفیت ساخت ایران

خرید اتوکلاو کلاس B به قیمت مناسب و به صورت پیش خرید نقدی، بعد از سفارش در اسرع وقت به مراکز خدماتی و درمانی ارسال می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع اتوکلاو کلاس B ایرانی دارای چه ویژگیهایی از لحاظ کیفیت و قیمت هستند و برای خرید اتوکلاو کلاس B چگونه می توان اقدام کرد؟

خریداتوکلاو کلاس B با کیفیت ساخت ایران

 

مزایای خرید اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی

اتو کلاو دستگاهی است که برای سترون کردن وسایل قابل اتوکلاو مختلف مانند ظروف شیشه ای برای استفاده مجدد، مایعات عفونی، ایمن سازی مواد آلوده برای کاهش میکروب و سترون کردن اقلام یک بار مصرف دور ریختنی در آزمایشگاه ها، پزشکی و دندانپزشکی به کار برده می شود.
تولید اتوکلاوهای کلاس B در ایران در شرکت های مختلفی در حال انجام است و با توجه به اینکه کیفیت اتوکلاوهای ایرانی نسبت به انواع خارجی آن تفاوت چندانی ندارد ولی از نظر قیمت بسیار مناسب تر بوده و خرید تولیدات ایرانی این نوع دستگا ه ها نسبت به تولیدات خارجی مرجح می باشد.

به علاوه قطعات یدکی اتوکلاو های ایرانی نیز موجود بوده و از خدمات پس از فروش نسبتا خوبی برخوردار است.

اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی
از شرکت های مختلف تولید کننده اتوکلاو در ایران می توان به شرکت های ایفا فراز مهر، ایرانیان طب زعیم، فیروز طب زمان، آروند فن پارس، فخر سینا و … نام برد.
برای خرید انواع اتوکلاو کلاس B که البته بیشترین استفاده را در دندانپزشکی داراست می توان علاوه بر مراجعه حضوری به بازارهای دندانپزشکی با سهولت بیشتری این دستگاه ها را از طریق اینترنت خریداری کرد که البته مستلزم صرف زمان کمتری نیز می باشد.
:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما