تولید انواع تابوره های گردان دندانپزشکی ایرانی

ما در زمینه تولید انواع تابوره گردان دندانپزشکی ایرانی با کیفیت در خور شأن دندانپزشکان محترم کشورمان، هیچگونه مشکلی نداریم و علاوه بر تامین نیاز های داخلی، صادرات آن را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.
تابوره چیست؟ آیا با انواع تابوره آشنایی دارید؟ آیا می دانید شناخت تابوره ها و آشنایی با ویژگی های آن کمک بسیاری به انتخاب تابوره مناسب با کار شما می کند؟

تابوره چیست؟
تابوره به صندلی های چرخ داری می گویند که در آزمایشگاه، کلینیک و مطب پزشکان و دندانپزشکان مورد استفاده قرار گرفته و به منظور نشستن پزشک، دندانپزشک، جراح، دستیار پزشک، متخصص بیهوشی و…. در اندازه ها و مدل های مختلف موجود می باشد. این صندلی ها در دو نوع با پشتی و بدون پشتی طراحی شده اند که قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز دارا هستند.

بسیاری از تولید کنندگان داخلی در زمینه تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی، اقدام به طراحی و ساخت انواع تابوره نیز نموده اند. از جمله انواع تابوره می توان موارد زیر را نام برد:

تابوره برقی:
این نوع تابوره دارای جک برقی می باشد که با آپشن های مورد نیاز پزشک بصورت سفارشی تولید می شود. کاربرد ویژه این محصول در زمینه های تست قلب، فیزیوتراپی، بیماران قطع نخاعی یا بدون توان حرکتی، کلینیک های کاشت مو، جراحی پوست و…. می باشد.

تابوره گردان زین اسبی:
این تابوره ها به دلیل طراحی خاص کفه آن که بصورت زین اسب است، به این صورت نام گذاری شده اند.

تابوره گردان کف گرد:
این تابوره ها دارای کفی گرد ساده می باشند و به دلیل سادگی و نوع طراحی کلاسیک آن در بسیاری از مکان ها کاربرد دارند.

تابوره گردان هلالی:
این تابوره ها در قیمت کفی خود هلال هایی جهت راختی قرارگیری پا دارند که به دلیل فرم طراحی آن به این شکل نام گذارید شده اند.

تابوره ها را نیز از نظر پایه و رکاب به دو نوع رکابدار و بدون رکاب دسته بندی می کنند که با توجه به سلیقه و نوع فعالیت پزشکان و دندانپزشکان، طراحی و ساخته می شوند.
برای خرید هر یک از انواع تابوره های فوق و یا سفارش انبوه این محصول می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما