توزیع دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم

مزایای استفاده از دستگاه اتوکلاو در دندانپزشکی چیست؟ توزیع انواع دستگاه های اتوکلاو دندانپزشکی کارکرده در کنار دیگر تجهیزات دندانپزشکی دست دوم انجام می گیرد.
دندانپزشکان محترمی که به دنبال خرید تجهیزات دست دوم دندانپزشکی هستند یقیناً بخوبی می دانند که اوازم دست دوم دندانپزشکی را با قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع نو و آکبند می توان خریداری نمود.
در بین تجهیزات دندانپزشکی دستگاه اتوکلاو نمونه ای از دستگاه های ضروری برای تمامی مطب های دندانپزشکی می باشد که طبق دستور وزارت بهداشت جهت پیشگیری از انتقال عفونت ها و بیماری ها باید مورد استفاده قرار گیرد.
به واسطه یک دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی که از نوع کلاس B مختص دندانپزشکی انتخاب می شود می توان برای از بین بردن تمامی میکروارگانیسم ها استفاده نمود.

مزایای بکارگیری دستگاه اتوکلاو در دندانپزشکی

با توجه به آنچه گفته شد انتخاب دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی باید با دقت کامل و برحسب نیاز مطب دندانپزشکی انجام گیرد. برای توجه بیشتر باید ذکر کرد که اتوکلاو های ۱۸ لیتری و ۲۴ لیتری نمونه های بسیار مناسبی برای بکارگیری در مطب های دندانپزشکی هستند که بر حسب تعداد مراجعه کنندگان انتخاب می گردند.
از مزایای استفاده از اتوکلاو در دندانپزشکی می توان موارد زیر را بیان نمود:

  • اتوکلاو ها در مقایسه با کارایی مهمی که دارند دستگاه هایی ارزان هستند
  • اتوکلاو ها دستگاه های با کارایی راحت بوده و پیچیده نیستند
  • چرخه کاری کوتاه مدت و همراه با خاصیت میکروب کشی سریع دارند
  • به راحتی در بین بسته بندی ها و شکاغ های وسایل نفوذ می کند
  • سمی نمی باشد

با سیکل های کاری که دستگاه اتوکلاو دارد سترون کردن در حد عالی انجام می گیرد.
مدل هایی از دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی دست دوم در برند های متنوع ایرانی و خارجی در دسترس می باشد که با بهترین قیمت مورد عرضه قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما